Sonda
Pytanie do Klientów
jak trafiłeś do sklepu tukan-sklep.pl ?
Regulamin sklepu inernetowego

 

 

  REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

            tukan-sklep.pl                       

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"]. Adres internetowy sklepu tukan-sklep.pl .  Sklep można znaleźć również pod adresami tukan.sklep.pl ,  narzuta.com po wpisaniu, których nastąpi przekierowanie na adres podstawowy tukan-sklep.pl

2. Właścicielem Sklepu jest Tadeusz Janusz Opała [dalej "Sprzedawcą"], prowadzący działalność gospodarczą zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. Nazwa firmy: TADEUSZ JANUSZ OPAŁA TUKAN. Siedziba firmy i adres do korespondencji: Świderska 114E, 03-128 Warszawa. NIP 5240003147  REGON 002024826 Adres poczty elektronicznej: topala@tukan-sklep.pl

3. Niniejszy regulamin dotyczy sprzedaży konsumenckiej.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają cło i podatek VAT). Cena nie zawiera kosztów dostawy, które zostaną podane w trakcie składania zamówienia.

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad.

7. Klient zamierzający współpracować ze sklepem powinien dysponować komputerem lub innym urządzeniem z zainstalowaną na nim przeglądarką internetową i dostępem do poczty elektronicznej. Do właściwej współpracy wymagana jest dowolna przeglądarka internetowa (Internet explorer w wersji 9 lub wyższej).

8. Sklep prowadzi działalność na terenie Polski. Umowy zawierane są w języku polskim i zgodnie z polskim prawem.

9. Klient powinien korzystać ze sklepu zgodnie z dobrymi obyczajami oraz obowiązującym prawem (zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym). Wszelkie dane podawane przez konsumenta powinny być zgodne ze stanem faktycznym.

10. Sklep internetowy jest czynny od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 9-15. Zamówienia można składać przez cały tydzień przez 24 godz. na dobę.

11. W sklepie internetowym świadczone dwie usługi elektroniczne:

    - Formularz zakupów- służy wyłącznie realizacji sprzedaży internetowej. Klient zatwierdza swoje zakupy klikając w przycisk "Zamawiam i płacę". W celu realizacji zamówienia niezbędne jest podanie nazwiska i imienia, danych adresowych, adresu poczty elektronicznej oraz telefonu Klienta, a także danych dotyczących zakupów, formy płatności i dostawy.

    - Rejestracja - należy podać adres poczty elektronicznej i hasło oraz pełne dane adresowe, nazwisko i imię klienta. Usługa jest dobrowolna, Klient wyraża swoją akceptację i w każdej chwili może zażądać usunięcia swojego konta poprzez wysłanie e-maila lub listu na adres sklepu.

12. Zasady regulujące prawa i obowiązki w relacji Konsument - Przedsiębiorca znajdują się w ustawach:

-Kodeks cywilny ustawa z 23.04.1964.(Dz.U. Nr 15 poz.93 ze zm.)

-Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną za produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r.(Dz.U. nr 22, poz.271 ze zm.)

-Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.( Dz.U. Nr 144 poz.1204 ze zm.)

-Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz.U. Nr 141 poz.1176 ze zm.)

-Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.Monitor Sądowy z 24 czerwca 2014 r., która wchodzi w życie    25 grudnia 2014 r.

        Zadaniem poniższego Regulaminu jest przedstawienie zasad współpracy pomiędzy Klientem i Sprzedawcą. W żadnym wypadku nie ma on na celu ograniczenia praw Konsumentów wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego i obowiązujących ustaw (m.in. Ustawy o prawach konsumenta) regulujących sprzedaż za pomocą internetu. W przypadku ewentualnych rozbieżności bezwzględne pierwszeństwo mają te przepisy.   

 

§2

Zamówienia

 1. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu. Klient finalizuje proces zamawiania klikając przycisk "Zamawiam i płacę".

 2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem. 

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin, sposób i koszt dostawy, sposób płatności.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu stanowią zaproszenie do zakupu. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w e-mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w kosztach dostawy. 

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji można wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Pobranie - Klient płaci gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadku innych opłat.
  • Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności eCard, do którego Klient zostanie przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
  • Gotówka - przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.

 

System eCard S.A. obsługuje bezpieczne transakcje:

  • karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
  • ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,
  • inne - Płacę gotówką z Unikasą, Wydrukuj i Zapłać.
  • Dane rejestrowe: 

    eCard Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdańsku (80-387 Gdańsk), przy ulicy Arkońskiej 11, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000042304, o kapitale zakładowym wynoszącym 16.840.000,00 złotych w całości opłaconym, nr NIP: 521-31-03-040, posiadająca Zarząd w osobach: Ewa Bereśniewicz-Kozłowska– Prezes Zarządu, Tomasz Krasiński– Wiceprezes Zarządu, Alicja Kuran – Kawka – Członek Zarządu

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej, Paczkomatów  lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez Klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności elektronicznej (eCard), termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. Nie wysyłamy przesyłek zagranicznych.  

                                                       Czas realizacji zlecenia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć (akceptacja). Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację.

 

 Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów , wybranej formy płatności oraz czasu koniecznego na przygotowanie przesyłki, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Staramy się, aby termin wysyłki nie przekroczył 48 godzin nawet wtedy, gdy termin wysyłki podany przy karcie produktu jest dłuższy. 

 

Dostępność produktów

 Przy każdym produkcie jest podana informacja w jakim czasie produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

                                                             Formy dostawy

 W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską DHL. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Jest to najtańsza forma przesyłki przy dużej wadze zamawianych rzeczy (do 30 kg). Dostępna również w wersji "za pobraniem".  Oferujemy również możliwość dostawy przy wykorzystaniu paczkomatów firmy INPOST, która za przystępną cenę oferuje możliwość odbioru towaru w krótkim terminie przez całą dobę w wybranym przez klienta paczkomacie.
  • Najtaniej:
    Poczta Polska to najtańsza opcja przesyłki. Twoje zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka priorytetowa lub ekonomiczna.
  • Najłatwiej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do siedziby firmy pod adres: Świderska 114 E, , 03-128 Warszawa. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Należy telefonicznie lub poprzez email ustalić konkretny termin odbioru zakupionego towaru. 

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Czas dostarczenia

Firma kurierska DHL

16,60 zł

21,50 zł

1-2 dni robocze

Poczta Polska
(przesyłka priorytetowa)

6,77-10,50 zł

 -

2-3 dni robocze

Poczta Polska
(przesyłka ekonomiczna)

5,17-15,50 zł

 16,45-17,95 zł

3-5 dni roboczych

Paczkomat INPOST

8,23-11,33 zł

-

1-2 dni robocze

Odbiór osobisty

bezpłatnie

bezpłatnie

-

 

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze.

§5

                                                                Reklamacje                                                                 

Adres reklamacji:                                                 

Tukan Tadeusz Opała

Świderska 114E

03-128 Warszawa 

topala@tukan-sklep.pl

tel.501 079 135

                                                                                                               

 

 Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta za sprzedany towar wynika z przepisów Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2000 r. (DzU 2002 r. Nr 141 poz.1176) oraz przepisów Kodeksu cywilnego.

 

Przed odebraniem przesyłki i potwierdzeniem odbioru zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48501079135.

 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który zdecydowanie ułatwi ewentualną reklamację.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

 

  1. Prześlij do nas na własny koszt produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy podać: datę sporządzenia reklamacji, nazwisko i imię, adres, nazwę towaru,datę zakupu, szczegółowe powody reklamacji produktu, informację kiedy stwierdzono wadę, żądanie reklamującego (wymianę, naprawę, odstąpienie od umowy lub przecenę) oraz podpis reklamującego. Dołącz posiadany dowód zakupu (lub jego kopię). Druk reklamacji można znaleźć w zakładce "Formularz reklamacji". Korzystanie z w/w druku nie jest konieczne, ale w reklamacji należy zawrzeć wymagane informacje. Reklamację można złożyć również ustnie, ale w celu zabezpieczenia interesu Klienta lepiej zrobić to pisemnie. Podanie adresu e-mail i telefonu ułatwi kontakt przy rozpatrywaniu reklamacji. 
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo, telefonicznie lub listem poleconym o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie straty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, przecenę lub zwrot pieniędzy (uwzględniając żądanie klienta i obowiązujące przepisy), a także zwrócimy koszty przesyłki towaru do reklamacji.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. Zwrócimy również koszt dostarczenia przesyłki do reklamacji (w wysokości najniższej, oferowanej przez Sprzedawcę dla danego produktu cenie dostawy).       
  5.  Zwrot środków finansowych (wraz z kosztami wysłania towaru do sprzedawcy) zostanie dokonany przy pomocy takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.
  6. Sprzedawca pomimo żądania wymiany towaru na nowy może go naprawić, gdy koszty wymiany są nadmierne.
  7. W przypadku nieuznania reklamacji możesz odwołać się do sądu powszechnego. Istnieje również możliwość skorzystania z alternatywnych metod  rozstrzygania sporów takich jak: mediacja, arbitraż czy  komisje skargowe. Informacje na ten temat można otrzymać na stronach UOKiK(www.uokik.gov.pl) lub Federacji Konsumentów(www.federacja-konsumentów.org.pl). Przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej funkcjonują również polubowne sądy konsumenckie. 

 

                  W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: topala@tukan-sklep.pl lub                                  telefonicznie: +48501079135. Udzielimy Ci wskazówek jak szybko i bezproblemowo załatwić reklamację. 

 

                

                                            

§6

Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)

 Adres do zwrotu towaru:

Tukan Tadeusz Opała

ul.Świderska 114E

03-128 Warszawa

topala@tukan-sklep.pl

tel. 501 079 135

Zwrot produktów regulują przepisy:

-Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz.287) - po 25-12-2014 r.

-przepisy Kodeksu Cywilnego

 

                          ZWROT TOWARÓW ZAKUPIONYCH PO 25 GRUDNIA 2014 r.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru (w przypadku kiedy towar dostarczany jest partiami decyduje moment dostarczenia ostatniej rzeczy), można go zwrócić bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w/g ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej. 

Zwracany produkt powinien być kompletny i zapakowany.Konsument ponosi odpowiedzialność za utratę właściwości towaru, który ewentualnie zamierza zwrócić.

 

ABY DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTU NALEŻY:

  1. Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy ( można je złożyć na formularzu zwrotu towaru, którego wzór znajduje się w zakładce "Formularz zwrotu towaru") w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych od czasu otrzymania rzeczy - decyduje data nadania. Może to być list, e-mail, można też złożyć je osobiście. Adres sklepu oraz adres poczty e-mail znajdują się w zakładce kontakt. Nie jest wymagane korzystanie z formularza zwrotu towaru- wystarczy podać następujące informacje: adresat Tukan Tadeusz Opała Świderska 114E 03-128 Warszawa, imię i nazwisko oraz adres osoby zwracającej towar, datę otrzymania towaru, datę napisania oświadczenia oraz wpisać formułę "Informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...........".
  2. Sprzedawca po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupu niezwłocznie to potwierdzi na trwałym nośniku informacji (np. e-mail)  
  3. Odesłać towar w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od umowy (wystarczy odesłać przed upływem terminu). Towar należy odesłać w opakowaniu, wraz z całą jego zawartością i dokumentami potwierdzającymi sprzedaż. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będącą wynikiem niewłaściwego obchodzenia się z nią np. rozpoczęcia użytkowania. "W celu stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie" (pkt 47 preambuły Dyrektywy UE).
  4. KOSZT DOSTARCZENIA TOWARU DO SKLEPU PONOSI KLIENT (chyba, że nie został o tym poinformowany).
  5. Sprzedawca w ciągu 14 dni zwróci wszystkie koszty zakupu wraz z wydatkami poniesionymi na transport do Konsumenta (koszt transportu po najniższej oferowanej przez sprzedawcę cenie dla danego towaru). Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu nie wiążący się dla niego z kosztami.
  6. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczeniu mu dowodu, że towar został odesłany.( zależnie od tego co wystąpi wcześniej).
  7. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: topala@tukan-sklep.pl lub telefonicznie: +48501079135. Udzielimy  wskazówek, jak szybko i bezproblemowo zwrócić towar.

     NIE MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY ( DOKONAĆ ZWROTU ZAKUPIONEJ RZECZY ):

   1. jeśli usługa została wykonana w pełni, za zgodą konsumenta i został on poinformowany, że po jej wykonaniu        nie będzie mógł odstąpić od umowy ( dot. usług)

   2. rzeczy, której cena lub wynagrodzenie jest zmienne i zależne od krótkoterminowych wahań na rynku finansowym           niezależnym od przedsiębiorcy (np.zakup waluty w kantorze)

   3. jeśli przedmiotem umowy jest rzecz wykonana na indywidualne zamówienie klienta, 

   4. towarów o krótkim terminie ważności,

   5.   towarów w zapieczętowanym opakowaniu, pełniącym funkcję higieniczną lub zabezpieczającą rzecz ze                      względów zdrowotnych (np. leki, kosmetyki)

   6. rzeczy które po rozpakowaniu zostaną nierozłącznie połączone z innymi ( np. ziemia ogrodowa luzem po                  wysypaniu na działce)

   7. alkoholi o określonej cenie i terminie dostawy powyżej 30 dni, których wartość podlega wycenie rynkowej,              niezależnej od przedsiębiorcy,

   8.  umowy, której przedmiotem była pilna naprawa lub konserwacja, wykonana na wyraźne życzenie i w zakresie           określonym przez konsumenta,

   9. nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych po otwarciu zapieczętowanego opakowania,

   10. prasy i czasopism z wyjątkiem prenumeraty,

   11.  umowy zawartej w drodze aukcji publicznej,

   12.  umowy połączonej z rezerwacją usług takich jak zakwaterowanie  (nie do celów mieszkaniowych), przewóz              rzeczy,najem samochodów, wypoczynek, wydarzenia rozrywkowe, kulturalne i sportowe z określonym dniem               świadczenia usługi,

   13.  umowy o dostarczenie treści cyfrowych nie zapisanych na trwałym nośniku, jeśli za wyraźna zgodą                        konsumenta (po poinformowaniu go o niemożliwości odstąpienia od umowy) nastąpiło to przed upływem                  terminu odstąpienia od umowy. 

 

§7

Polityka prywatności

 

1. Administratorem danych osobowych w firmie Tadeusz Janusz Opała Tukan ( dane firmowe jak w § 1 punkt 2) jest Tadeusz Opała.

2. Przetwarzanie danych osobowych klientów występuje na mocy i w zgodzie z ustawami

- o ochronie danych  osobowych z 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. nr 133, poz.883 ze zm.)

- oświadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144 poz. 1204 ze zm.).

3. Wszelkie dane osobowe zbierane przez firmę Tadeusz Janusz Opała służą wyłącznie realizacji podstawowego celu sklepu, czyli sprzedaży konsumenckiej, a także zabezpieczeniu takich interesów Klientów jak : prawo do zwrotu towaru i prawo do reklamacji. Klient ma prawo odmówić podania tych danych,  ale zlecenie nie będzie mogło być zrealizowane. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. 

4. Dane osobowe (nazwisko i imię, pełne dane adresowe - ulica, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy i miejscowość, a także e-mail, telefon i adres IP) Klientów są przekazywane na mocy obowiązujących przepisów wyłącznie firmom współpracującym w celu realizacji zlecenia sprzedaży i funkcjonowania sklepu w internecie :

- Poczta Polska S.A. (Stawki 2,  00-940 Warszawa, KRS 0000334972)

-  R2G Polska Sp. z o.o.(Rostafińskich 4,  02-593 Warszawa, KRS 0000335110) Apaczka.pl - realizacja przesyłek kurierskich,

-  InPost Sp. z o.o.(Malborska 130,  30-624 Kraków, KRS 0000442032)  - realizacja usługi paczkomatów

- ECARD S.A.(Arkońska 11,  80-387 Gdańsk  KRS 0000042304) - firma realizująca płatności elektroniczne online

- home.pl S.A.(Zbożowa 4,  70-653 Szczecin KRS0000431335) - firma dostarczająca oprogramowanie dla sklepu i hosting

5. Klienci zarejestrowani (po wyrażeniu zgody) mogą otrzymywać informacje marketingowe.

6. Klient ma prawo do pełnej informacji i dostępu do swoich danych osobowych oraz ich zmiany i żądania zaprzestania ich przetwarzania.

7. Transmisja wszelkich danych jest szyfrowana (certyfikat SSL) co praktycznie uniemożliwia nieautoryzowany dostęp do danych osobowych

8. Zgodnie z przyjętą przez nas Polityką Prywatności nie przekazujemy i nie sprzedajemy zgromadzonych danych osobowych osobom i firmom trzecim.

9. W sklepie znajdują się odnośniki do innych stron internetowych, za które Administrator danych osobowych nie jest odpowiedzialny. Zaleca się zapoznanie z polityką prywatności tam prowadzoną.  

 

                                                            POLITYKA PLIKÓW COOKIES

Nasz Sklep posługuje się również tzw. plikami cookies (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta przez nasz serwer (firma home świadcząca usługi hostingowe) i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustów. Klient w każdej chwili może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies (informację jak to zrobić można znaleźć w Pomocy przeglądarki), choć musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach odłączenie tych plików może wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty naszego Sklepu lub wręcz uniemożliwić zakupy. Pliki te nie zbierają danych personalnych i poufnych. Pliki cookies zapisywane na komputerze Klienta przechowują informacje na temat:

  • sesji Użytkownika,
  • ostatnio oglądanych produktów,
  • oddania głosu w ankiecie.

 

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że jeżeli na stronie internetowej naszego Sklepu zamieszczamy linki prowadzące do innych, nieadministrowanych przez nas stron internetowych, to nie możemy odpowiadać ani za zawartość tychże stron, ani za stopień ochrony prywatności realizowany przez administratorów tych stron. Podejmując decyzję o przejściu na takie strony, Klient czyni to na własną odpowiedzialność. Zachęcamy przy okazji do zapoznania się z polityką prywatności realizowaną przez te strony, zanim Klient udostępni im swoje dane osobowe.

Wszelkie pytania, wnioski i sugestie odnoszące się do ochrony Państwa prywatności, w szczególności danych osobowych prosimy zgłaszać na adres bądź telefonicznie.

 

 

§8

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.

3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie głównej Sklepu.

4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.

5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.

6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.

7. Wszelkie zamówienia złożone przed wejściem zmian Regulaminu w życie będą realizowane zgodnie z przepisami obowiązującymi w momencie zakupu.

8. Wszyscy zarejestrowani Klienci zostaną powiadomieni o zmianach za pomocą poczty email z 14-dniowym wyprzedzeniem i o ile nie wypowiedzą umowy w ciągu 14 dni Sklep uzna, że ją zaakceptowali. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl