Sonda
Pytanie do Klientów
jak trafiłeś do sklepu tukan-sklep.pl ?
Reklamacje

Adres reklamacji:                                                 

Tukan Tadeusz Opała

Świderska 114E

03-128 Warszawa 

topala@tukan-sklep.pl

tel. 501 079 135

 

 Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta za sprzedany towar wynika z przepisów Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2000 r. (DzU 2002 r. Nr 141 poz.1176) oraz przepisów Kodeksu cywilnego.

 

Przed odebraniem przesyłki i potwierdzeniem odbioru zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48501079135.

 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który zdecydowanie ułatwi ewentualną reklamację.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

 

  1. Prześlij do nas na własny koszt produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy podać: datę sporządzenia reklamacji, nazwisko i imię, adres, nazwę towaru,datę zakupu, szczegółowe powody reklamacji produktu, informację kiedy stwierdzono wadę, żądanie reklamującego (wymianę, naprawę, odstąpienie od umowy lub przecenę) oraz podpis reklamującego. Dołącz posiadany dowód zakupu (lub jego kopię). Druk reklamacji można znaleźć w zakładce "Formularz reklamacji". Korzystanie z w/w druku nie jest konieczne, ale w reklamacji należy zawrzeć wymagane informacje. Reklamację można złożyć również ustnie, ale w celu zabezpieczenia interesu Klienta lepiej zrobić to pisemnie. Podanie adresu e-mail i telefonu ułatwi kontakt przy rozpatrywaniu reklamacji. 
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo, telefonicznie lub listem poleconym o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie straty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, przecenę lub zwrot pieniędzy (uwzględniając żądanie klienta i obowiązujące przepisy), a także zwrócimy koszty przesyłki towaru do reklamacji.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. Zwrócimy również koszt dostarczenia przesyłki do reklamacji (w wysokości najniższej, oferowanej przez Sprzedawcę dla danego produktu cenie dostawy).       
  5.  Zwrot środków finansowych (wraz z kosztami wysłania towaru do sprzedawcy) zostanie dokonany przy pomocy takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.
  6. Sprzedawca pomimo żądania wymiany towaru na nowy może go naprawić, gdy koszty wymiany są nadmierne.
  7. W przypadku nieuznania reklamacji możesz odwołać się do sądu powszechnego. Istnieje również możliwość skorzystania z alternatywnych metod  rozstrzygania sporów takich jak: mediacja, arbitraż czy  komisje skargowe. Informacje na ten temat można otrzymać na stronach UOKiK(www.uokik.gov.pl) lub Federacji Konsumentów(www.federacja-konsumentów.org.pl). Przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej funkcjonują również polubowne sądy konsumenckie. 

 

                  W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: topala@tukan-sklep.pl lub                                  telefonicznie: +48501079135. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo załatwić reklamację 

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl